Saturday 29 October 2011

Trace Mineral Water

TM-1 adalah natrium rendah dan seimbang mineral suplemen kesihatan. Mineral dan mineral yang dikesan adalah pemangkin bagi semua vitamin dan lain-lain nutrien badan anda menggunakan untuk membangunkan dan mengekalkan kesihatan yang baik. TM-1 menangkap keseimbangan sempurna dari orang-orang mineral. Menggunakan TM-1 setiap hari (bergaul dengan jus, makanan atau remineralise suci air) akan membantu menjalankan dan menjanakan seluruh sistem elektrik dalam badan anda.
  
Mengapa TM-1 bermanfaat? Datang dari Great Salt Lake, TM-1 mengandungi mineral dalam nisbah yang seimbang untuk memenuhi keperluan badan. Satu proses semulajadi, iaitu penyejatan solar, digunakan untuk menghapuskan natrium.

Testimonial : 1
Piqah pun amalkan set TM ni semasa pregnant dan dalam pantang baru2 ni... memang power...
ni piqah kongsikan cara pengambilan TM yang piqah amalkan.

1-3 bulan pertama, amalkan TM-1 30 titis sehari kalau tidak boleh ambil dengan air kosong, campurkan dalam jus atau air panas, boleh memberikan kita tenaga dan mengurangkan pening2 dan mual.

4-7 bulan ambil tm-1 bersama dengan TM-2 4 biji sehari. Masa ni kita perlukan lebih banyak tenaga dan juga mineral utk perkembangan baby yang sihat.

8 bulan ke atas, amalkan TM-1 dan TM-4 4 biji sehari. Ini utk menguatkan otot2 kita dan jangan lupa banyakkan berjalan pada masa ni insyaallah mudah bersalin.
Masa kita dah nak bersalin, minum 30 titis tm bersama setengah gelas air @ jus, insyaallah dalam 15-30 minit dah bersalin.

Alhamdulillah dengan amalam pengambilan TM di atas saya amat mudah bersalin sakit 30minit je dah bersalin dan tiada jahitan langsung. Baby pun kulit bersih, kulit kepala bersih dan tak kena jaundice (demam kuning).

Masa dalam pantang pun saya amalkan set TM dan langsung tak demam sepanjang tempoh berpantang. Hebatnya TM!!

Bagi Baby minum TM, sekarang baby piqah 1 bulan setengah dah kuat leher dia bila piqah berdirikan.... 





2 comments:

  1. brp hatrga Tm tu? cm byk manfaat jer

    follow sini

    ReplyDelete
  2. Yumida : harga nya rm51.80 utk btl 2 oz..saya tgh pregnant pon amal ni sis... ;-)

    ReplyDelete