Wednesday 26 October 2011

Sabun Lulur Sari Herba (Revell Produk)

 SABUN LULUR SARI HERBA ( 100g)
pengelupasan scrub herba untuk kulit yang jelas dan lebih ringan...
- Dirumus khas daripada sumber herba semulajadi tanpa pewarna tiruan atau bahan kimia.
- Digunakan setiap hari untuk menggalakkan pengelupasan untuk kulit yang jelas dan lebih ringan.

So far, aku mmg pakai sabun ni dh 2 tahun semenjak keadaan muka aku yg bjerawat sebelum aku kawin...Memamg berkesan untuk mengeringkan jerawat dan menghilangkan parut² yg degil...so, skrg aku promote lak sabun nih kt korang...Boleh di guna kat muka or d badan bagi sesiapa yg mempunyai masalah bjerawat dekat badan... Sabun nih di adun dgn campuran beras pulut...selepas pakai, mmg muka akan rasa licin dan kita dpt merasai sendiri muka kita tidak bminyak seperti selalu...

1 comment:

  1. saya ade pergi k kdai revell kat kota tinggi, tp asik xde je....pnat nk g...hehehe

    ReplyDelete